Diefenbunker: Canada's Cold War Museum Event

2022 Artist-in-Residence Exhibition - Justin Case: The Enemy Within
Until February 15, 2023 (10:00 AM - 4:00 PM)

Visit the Diefenbunker's 2022 Artist-in-Residence exhibition, featuring the work of Ottawa-based artist Christos Pantieras.

Through a multi-layered installation and series of reinvented propaganda posters, this exhibition explores the LGBT Purge and the resulting personal struggles of those in the 2SLGBTQ+ community beginning in the 1950s during the Cold War and continuing up until the mid-1990s.

"Justin Case: The Enemy Within" opens on Friday, October 14, 2022 and runs until Wednesday, February 15, 2023. Admission to the exhibition is included with general admission to the Diefenbunker.

Learn more and book your tickets at diefenbunker.ca/artist-in-residence

----------------------------

Visitez l'exposition Artiste en résidence 2022 du Diefenbunker. "Justin Case - L'ennemi parmi nous" présente le travail de l’artiste d’Ottawa Christos Pantieras.

Par le biais d'une installation multidimensionnelle et d'une série d’affiches de propagande réinventées, cette exposition explore la purge LGBT et les luttes personnelles qui en ont résulté pour les membres de la communauté 2SLGBTQ+ au cours des années 1950 et jusqu’au milieu des années 1990.

L'exposition débute le 14 octobre 2022 et se poursuit jusqu’au 15 février 2023. Comprise avec l’admission général au musée.

Apprenez plus et réservez vos billets à diefenbunker.ca/programme-dartiste-en-residence

Location:
Diefenbunker: Canada's Cold War Museum
Target Audience:
All Ages
Fee:
Included with general admission to the Diefenbunker
Sponsor(s):
Canada Council for the Arts; Ontario Arts Council; City of Ottawa
Partner(s):
Artist Christos Pantieras
Contact for Tickets / Reservation: